Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) sa aplikujú na právne vzťahy medzi spoločnosťou Stinou s. r. o., so sídlom Sládkovičova 855/1, 811 06 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika, IČO: 55 724 205, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 172443/B, DIČ: 2122072579, IČ DPH: SK2122072579, ako obchodníkom – poskytovateľom (ďalej len „Poskytovateľ“), a Tebou, ako užívateľom (ďalej len „Užívateľ“), v súvislosti s využívaním platformy INMEE ACADEMY (ďalej len „Platforma“) umiestnenej na webovej stránke https://www.inmee.sk/ (ďalej len „Webová stránka“), umožňujúcej svojim návštevníkom využívať služby (i) členstva v INMEE ACADEMY (ďalej len „Členstvo“), (ii) online vzdelávacích programov (ďalej len „Online Programy“), a (iii) online coachingu (ďalej len „Online Coaching“), (Členstvo, Online Programy a Online Coaching ďalej spolu aj len „Služby“ alebo „Služba“), a sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej na diaľku a/alebo zmluvy s digitálnym plnením uzatvorenej medzi nami, ako Poskytovateľom, a Tebou, ako Užívateľom (ďalej len „Zmluva“).
- Základné ustanovenia
- Poskytovateľ a Užívateľ (ďalej spoločne len „Zmluvné strany“ a každý samostatne len „Zmluvná strana“) sa môžu písomne dohodnúť na odchylnej úprave vzájomných právnych vzťahov zo Zmluvy od týchto VOP. Takáto odchylná dohoda bude mať prednosť pred VOP.
- Užívateľom môže byť
- fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „Užívateľ – Spotrebiteľ“); alebo
- akákoľvek osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, najmä (a) osoba zapísaná v obchodnom registri, (b) osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, (c) osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, a (d) fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu (ďalej len „Užívateľ – Podnikateľ“).
- Vzájomné právne vzťahy medzi Zmluvnými stranami sa vo vzťahu ku
- Užívateľovi – Spotrebiteľovi riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „Občiansky zákonník“), vrátane ustanovení dvadsiatej prvej hlavy, ktorá upravuje ustanovenia o spotrebiteľských zmluvách s digitálnym plnením, a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“);
- Užívateľovi – Podnikateľovi riadia najmä zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej len „Obchodný zákonník“).
Niektoré ustanovenia týchto VOP sú upravené výslovne odlišne pre Užívateľa – Spotrebiteľa a Užívateľa – Podnikateľa, najmä podmienky v časti Odstúpenie od Zmluvy a Zodpovednosť za vady.
- Využívanie Služieb a uzatvorenie Zmluvy
- Predpokladom pre poskytnutie niektorých Služieb môže byť zriadenie užívateľského účtu na Platforme (ďalej len „Užívateľský účet“). Na Webovej stránke sa Užívateľ v sekcii „Moja INMEE ACADEMY“ registruje do Platformy zadaním svojho emailu a hesla (ďalej len „Registrácia”). Registráciou sa Užívateľovi zriadi Užívateľský účet, prostredníctvom ktorého bude mať Užívateľ zabezpečený prístup k príslušným Službám. Úspešnú Registráciu Užívateľa mu Poskytovateľ bezodkladne potvrdí emailom. Okamihom doručenia emailu potvrdzujúceho Registráciu Užívateľovi je Zmluva o poskytovaní služieb, spočívajúca vo vedení Užívateľského účtu na Platforme, uzavretá. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú, až kým nedôjde k jej ukončeniu jednou zo Zmluvných strán (napríklad z dôvodu zrušenia Užívateľského účtu).
- Poskytovateľ poskytuje nasledovné Služby:
- INMEE ACADEMY Členstvo;
- Online Programy;
- Online Coaching.
- Členstvo predstavuje prístup k obsahu členskej zóny INMEE ACADEMY na Platforme a je dostupné v nasledujúcich predplatených obdobiach:
- Mesačné; alebo
- Ročné.
- Online Program zahŕňa (i) Členstvo a (ii) prístup k príslušnému online programu na Platforme, oboje po vymedzené časové obdobie trvania prístupu k príslušného Online Programu.
- Online Coaching predstavuje coachingové služby poskytované Poskytovateľom Užívateľovi spôsobom a za podmienok, na ktorých sa Zmluvné strany dohodli.
- Poskytovateľ poskytuje Služby za odplatu. O povinnosti uhradiť odplatu za poskytnutie príslušnej Služby je Užívateľ tiež upozornený na príslušnej podstránke Webovej stránky alebo v príslušnej časti Užívateľského účtu na Platforme.
- V prípade záujmu Užívateľa o Službu je Užívateľ povinný vyplniť príslušný objednávkový formulár nachádzajúci sa na príslušnej podstránke Webovej stránky (ďalej len „Objednávka“). Pred odoslaním Objednávky má Užívateľ kedykoľvek možnosť skontrolovať a meniť Objednávku, t.j. najmä meniť či opravovať údaje týkajúce sa objednávanej Služby a fakturačné údaje. Zverejnenie údajov o Službe na Webovej stránke sa nepovažuje za návrh na uzatvorenie Zmluvy, ale za Poskytovateľovu výzvu na Užívateľove predloženie návrhu na uzatvorenie Zmluvy. Odoslaním Objednávky robí Užívateľ takýto návrh na vznik Zmluvy. Súčasťou Objednávky je povinnosť Užívateľa zaplatiť odplatu za príslušnú Službu. Poskytovateľ poskytne Užívateľovi Službu momentom, kedy po odoslaní Objednávky a vykonaní úhrady odplaty za príslušnú Službu Poskytovateľ potvrdí Užívateľovi emailom obdržanie úhrady odplaty za príslušnú Službu a začatie poskytovania tejto Služby. Od momentu doručenia tohto potvrdzujúceho emailu bude Užívateľovi sprístupnený obsah Služby.
- V prípade záujmu Užívateľa o Online Coaching môže Užívateľ objednať túto Službu aj prostredníctvom emailu zaslaného na nasledujúcu emailovú adresu: kontakt@inmee.sk (ďalej len „Emailová Objednávka“). Zverejnenie údajov o Službe na Webovej stránke sa nepovažuje za návrh na uzatvorenie Zmluvy, ale za Poskytovateľovu výzvu na Užívateľove predloženie návrhu na uzatvorenie Zmluvy. Odoslaním Emailovej Objednávky robí Užívateľ takýto návrh na vznik Zmluvy. Spôsob uzavretia Zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie Online Coachingu, sa v ďalšom spravuje príslušnými ustanoveniami aplikovateľných právnych predpisov, najmä Občianskeho zákonníka alebo Obchodného zákonníka.
- Užívateľ týmto súhlasí s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzatváraní Zmluvy.
- Cena za Službu, pre Užívateľa alebo pre skupinu užívateľov, nie je určená na základe automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.
- Platobné podmienky
- Ceny príslušných Služieb sú uvedené na Webovej stránke. Všetky ceny Služieb sú uvedené v mene EUR a sú konečnými cenami vrátane všetkých súvisiacich daní (vrátane DPH) či ostatných poplatkov.
- Prijatie platby za príslušnú Službu potvrdí Poskytovateľ Užívateľovi emailom.
- Faktúru doručí Poskytovateľ Užívateľovi emailom po prijatí platby za Službu, s čím objednaním Služby Užívateľ súhlasí.
- Ustanovenia bodov 3.1 až 3.3 vyššie sa uplatnia na platby za Služby spočívajúce v Online Coachingu iba v prípade, ak sa na tom Zmluvné strany výslovne dohodli alebo ak to vyplýva z ponuky Služieb na Webovej stránke.
INMEE ACADEMY Členstvo
- Poskytovateľ poskytuje Užívateľovi možnosť vyskúšať si Členstvo a to jednorázovo bezplatne pri prvej aktivácii Členstva po dobu uvedenú na príslušnej podstránke Webovej stránky (ďalej len „Skúšobná doba Členstva“).
- Po uplynutí Skúšobnej doby Členstva, je Užívateľ povinný za príslušné predplatené obdobie Členstva zaplatiť Poskytovateľovi odplatu a to vo výške uvedenej na príslušnej podstránke Webovej stránky. Predplatené obdobie Členstva je:
- Mesačné; alebo
- Ročné.
- Užívateľ uhradí odplatu za Členstvo za príslušné predplatené obdobie a to platobnou kartou v príslušnej časti Užívateľského účtu. V takomto prípade bude Užívateľovi Členstvo automaticky predlžované po dobu neurčitú s fixnou periodicitou (mesačnou alebo ročnou, podľa voľby Užívateľa), a to za rovnakých podmienok a v rovnakej cene, ktorá je zároveň maximálnou cenou opakovanej platby. Automatické platby môže Užívateľ kedykoľvek zrušiť priamo po prihlásení sa do Užívateľského účtu, pod príslušnou záložkou Užívateľského účtu. Po takomto zrušení opakujúcich sa platieb za predplatené obdobie Členstva bude Užívateľ oprávnený využívať výhody a služby Členstva do uplynutia príslušného predplateného obdobia Členstva, za ktoré Užívateľ už zaplatil.
Online Programy
- Ak si Užívateľ zvolí Online Program, uhradí odplatu za príslušný Online Program vopred a to platobnou kartou v príslušnej časti Užívateľského účtu.
Online Coaching
- Ak si Užívateľ zvolí Online Coaching, uhradí odplatu za túto Službu na základe faktúry vystavenej a doručenej Poskytovateľom Užívateľovi, a základe ich predchádzajúcej vzájomnej dohody.
- Súčasti Služieb poskytované tretími stranami
- Služby môžu obsahovať súčasti alebo komponenty poskytované tretími stranami. Predpokladom poskytnutia takýchto súčasti alebo komponentov tretími stranami, a teda riadneho poskytnutia Služby, môže byť súčinnosť Užívateľa spočívajúca najmä, nie však výlučne, v registrácii a prihlásení sa do užívateľského rozhrania tretej strany, poskytnutia emailovej adresy tretej strane, a pod. Užívateľ berie uvedené na vedomie a zaväzuje sa poskytnúť takúto súčinnosť predmetnej tretej strane. V prípade porušenia povinnosti Užívateľa poskytnúť súčinnosť tretej strane za účelom poskytnutia súčasti alebo komponentu Služby treťou stranou, Užívateľ nemá nárok domáhať sa nárokov zo zodpovednosti za vady Služby spôsobených porušením uvedenej povinnosti Užívateľa Užívateľom.
- Právo na odstúpenie od Zmluvy
- Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 5 sa vzťahujú na Služby vo vzťahu k Užívateľovi - Spotrebiteľovi. Užívateľ – Podnikateľ nemá možnosť odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu.
- Napriek maximálnej snahe Poskytovateľa poskytovať Službu v najlepšej možnej kvalite Poskytovateľ nedokáže zabezpečiť, že sa Užívateľovi bude Služba subjektívne páčiť a že mu bude vyhovovať.
- Užívateľ v zmysle a za splnenia podmienok podľa ustanovení § 19 ods. 1 písm. m) Zákona o ochrane spotrebiteľa nemá právo odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je Členstvo a/alebo Online Program, keďže (i) predmetom takejto Zmluvy je dodanie digitálneho obsahu a (ii) Užívateľ pri uzatvorení Zmluvy udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a Poskytovateľ poskytol Užívateľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) Zákona o ochrane spotrebiteľa, ak je podľa Zmluvy Užívateľ povinný zaplatiť cenu.
- Užívateľ v zmysle a za splnenia podmienok podľa ustanovení § 19 ods. 1 písm. a) Zákona o ochrane spotrebiteľa nemá právo odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je Online Coaching, ak (i) došlo k úplnému poskytnutiu Služby Online Coaching a (ii) poskytovanie tejto Služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy s výslovným súhlasom Užívateľa a Užívateľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí takejto Služby, ak je podľa Zmluvy Užívateľ povinný zaplatiť cenu.
- V prípadoch, na ktoré sa nevzťahujú ustanovenia bodov 5.3 a 5.4 vyššie, Užívateľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa poskytnutia prístupu ku Službe od Zmluvy odstúpiť. Lehota na odstúpenie od Zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Ak od Zmluvy Užívateľ takto odstúpi, Poskytovateľ mu v čo najkratšej dobe, ktorá nebude dlhšia ako 14 dní odo dňa, keď nám bude Poskytovateľovi doručené oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy, vráti zaplatené odplatu za Službu. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Užívateľ použil pri platbe za Službu, ak Užívateľ výslovne nesúhlasil s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
- O svojom rozhodnutí odstúpiť od Zmluvy Užívateľ informujte Poskytovateľa jednoznačným vyhlásením o odstúpení od Zmluvy, napríklad
- listom zaslaným na adresu Poskytovateľa; alebo
- emailom na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa kontakt@inmee.sk.
(ďalej len „Oznámenie o odstúpení od Zmluvy“).
Na tento účel môže Užívateľ tiež použiť formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý tvorí prílohu týchto VOP. Prijatie Odstúpenia od Zmluvy Poskytovateľ potvrdí Užívateľovi emailom. Lehota na odstúpenie od Zmluvy je zachovaná, ak Užívateľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od Zmluvy.
- Zodpovednosť za vady
- Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 6 sa vzťahujú k Službám vo vzťahu k Užívateľovi – Spotrebiteľovi. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
- Ak Užívateľ kedykoľvek zaznamená akékoľvek problémy spojené s užívaním Služby, napríklad jej nedostupnosť alebo zlú kvalitu, je oprávnený Službu reklamovať. V tejto súvislosti Poskytovateľ poukazuje nato, že nedostupnosť Služby alebo jej nedostatočná kvalita môže byť ovplyvnená kvalitou internetového pripojenia Užívateľa.
- Poskytovateľ zodpovedá Užívateľovi za to, že ním zakúpená Služba je v súlade s dohodnutými požiadavkami (§ 852e Občianskeho zákonníka v prípade Členstva a Online Programov) a všeobecnými požiadavkami (§ 852f Občianskeho zákonníka v prípade Členstva a Online Programov). To napríklad znamená, že Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba má akosť a vlastnosti požadované Zmluvou, ním popisované, alebo na základe reklamy Služby očakávané, prípadne pre Službu takého druhu obvyklé. Ďalej Poskytovateľ zodpovedá za to, že Služba zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, kvalite a zodpovedá účelu, ktorý pre použitie Služby uvádza alebo pre ktorý sa Služba obvykle používa. Poskytnutá Služba má vady, ak nie je v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami alebo ak jej používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva.
- Poskytovateľ zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas doby poskytovania Služby.
- Ak Poskytovateľ zodpovedá za vadu Služby, Užívateľ má
- v prípade Členstva a Online Programov voči nemu právo na odstránenie vady (§ 852k Občianskeho zákonníka), právo na primeranú zľavu z ceny (§ 852l Občianskeho zákonníka) alebo právo od zmluvy odstúpiť (§ 852l Občianskeho zákonníka), a
- v prípade Online Coachingu voči nemu právo na (i) odstránenie vady, (ii) ak to nie je možné, právo na primeranú zľavu z Ceny za Službu, a (iii) v prípade vád, ktoré sú tak závažnej povahy, že odôvodňuje právo od Zmluvy odstúpiť bez zľavy Ceny za Službu, od Zmluvy odstúpiť.
- Užívateľ môže reklamovať Službu prostredníctvom
- listu zaslaného na adresu Poskytovateľa; alebo
- emailu na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa reklamacie@inmee.sk.
- Pre účely prípadnej reklamácie postačí, ak Užívateľ kontaktuje Poskytovateľa jedným zo spôsobov podľa predchádzajúceho bodu, najlepšie s predmetom „Reklamácia“, a vysvetlí Poskytovateľovi, v čom spočíva problém s užívaním Služby a ako dlho trvá. Poskytovateľ odpovie Užívateľovi čo najskôr a takáto odpoveď Poskytovateľa je potvrdením o prijatí reklamácie. Užívateľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady aj bez toho, aby ich vytkol.
- Poskytovateľ poskytne Užívateľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady Užívateľom. Poskytovateľ v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Poskytovateľ nemôže ovplyvniť.
- Keďže spokojnosť Užívateľa so Službou je pre Poskytovateľa veľmi dôležitá, Poskytovateľ urobí všetko pre to, aby prípadný problém spojený s poskytovaním Služby a spôsobený okolnosťami na strane Poskytovateľa odstránil k Užívateľovej spokojnosti čo najskôr. Za čas, počas ktorého Užívateľ nemohol alebo nebude môcť plnohodnotne používať Službu dôsledkom okolností na strane Poskytovateľa, Poskytovateľ podľa preferencií Užívateľa buď
- vráti Užívateľovi vráti alikvotnú časť odplaty za Služby; alebo
- poskytne Užívateľovi Službu na rovnako dlhé nasledujúce obdobie bezodplatne.
- Závery vybavenia reklamácie Poskytovateľ oznámi Užívateľovi rovnakým spôsobom, akým Užívateľ reklamoval Službu, alebo iným spôsobom, na ktorom sa Zmluvné strany v priebehu vybavovania reklamácie dohodli.
- Ak po obdŕžaní oznámenia o vybavení reklamácie nebude Užívateľ spokojný so spôsobom vybavenia tejto reklamácie, Poskytovateľ prosí Užívateľa kontaktovať zákaznícky servis Poskytovateľa na nasledujúcej emailovej adrese reklamacie@inmee.sk, kde sa zamestnanci zákazníckeho servisu Poskytovateľa budú snažiť vyjsť Užívateľovi maximálne v ústrety nájsť riešenie k Užívateľovej spokojnosti.
- Ak Poskytovateľ odmieta zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi Užívateľovi.
- Práva zo zodpovednosti za vady v prípade Členstva a Online Programov sú podrobné opravené v § 852g až § 852n Občianskeho zákonníka.
- Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností Poskytovateľ nezodpovedá za zhoršenú kvalitu alebo nemožnosť riadneho užívania Služieb Užívateľom spôsobeného nedostatočnou kvalitou internetového pripojenia Užívateľa, nedostatočnou digitálnou gramotnosťou Užívateľa, nezodpovedajúcim hardvérovým a softvérovým vybavením Užívateľa, alebo inými obdobnými okolnosťami na strane Užívateľa a/alebo spôsobenými Užívateľom.
- Zrušenie Užívateľského účtu
- O zrušenie Užívateľského účtu môže Užívateľ požiadať Poskytovateľa prostredníctvom emailu zaslaného na emailovú adresu zákazníckeho servisu Poskytovateľa kontakt@inmee.sk. Poskytovateľ následne Užívateľský účet Užívateľa zruší. Zrušením Užívateľského účtu dôjde k odstráneniu celého obsahu Užívateľského účtu Užívateľa z Platformy, vrátane akýchkoľvek záznamov, úloh, certifikátov, komunikácií, či iných údajov zaznamenaných, vytvorených, získaných a/alebo nadobudnutých Užívateľom v Užívateľskom účte počas existencie Užívateľského účtu.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Užívateľský účet Užívateľa v prípade podstatného porušenia Zmluvy, spočívajúcom napríklad v zásahu do práv duševného vlastníctva Poskytovateľa.
- Zrušením Užívateľského účtu (i) Zmluva, ak Zmluva doposiaľ nezanikla iným spôsobom, ako aj (ii) zmluva o poskytovaní služieb, spočívajúcich vo vedení Užívateľského účtu, zaniká. V prípade, že Užívateľ zruší svoj Užívateľský účet pred tým, ako Zmluva zanikne iným spôsobom, nemá nárok na vrátenie už zaplatenej odplaty za Službu. Prípadné automatické platby Mesačného predplatného obdobia Členstva pri platbe kartou budú zrušením Užívateľského konta automaticky zrušené.
- Práva duševného vlastníctva
- Webová stránka ako aj všetky informácie a materiály v nej publikované môžu byť chránené autorským právom. Kopírovať a šíriť informácie publikované na Webovej stránke Poskytovateľa je možné len s jeho predchádzajúcim súhlasom. Neoprávnený zásah do takýchto práv duševného vlastníctva môže byť považovaný za trestný čin.
- Ochrana osobných údajov
- Pre informácie o tom, ako Poskytovateľ spracováva osobné údaje Užívateľov a návštevníkov Webovej stránky, sa Užívatelia a návštevníci Webovej stránky môžu oboznámiť s Poskytovateľovými pravidlami spracovania osobných údajov a používania cookies:
- dokument „https://www.inmee.sk/ochrana-sukromia“;
- Pre informácie o tom, ako Poskytovateľ spracováva osobné údaje Užívateľov a návštevníkov Webovej stránky, sa Užívatelia a návštevníci Webovej stránky môžu oboznámiť s Poskytovateľovými pravidlami spracovania osobných údajov a používania cookies:
- Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov
- Nižšie uvedené podmienky podľa tohto článku 10 sa vzťahujú len na Užívateľa – Spotrebiteľa. Svojou povahou obdobné práva a povinnosti Užívateľa – Podnikateľa sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
- Ak medzi Poskytovateľom a Užívateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Užívateľ domnieva, že Poskytovateľ porušil iné práva Užívateľa, má právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu.
- Ak Poskytovateľ na žiadosť Užívateľa o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Užívateľ podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo, za účelom ochrany svojich spotrebiteľských práv, podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť Užívateľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
- Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína návrhom Užívateľa. Návrh musí obsahovať zákonom predpísané náležitosti a môže sa podať písomne v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Užívateľ využiť formulár, ktorý je dostupný na webovom sídle subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjekt alternatívneho riešenia sporov je povinný postupovať nezávisle, nestranne, s náležitou odbornou starostlivosťou, s cieľom urovnania sporu a prihliadať pritom na ochranu práv a oprávnených záujmov strán sporu. Ak majú strany sporu záujem o zmierlivé vyriešenie sporu, subjekt alternatívneho riešenia sporov vypracuje návrh dohody o vyriešení sporu. Uzatvorená dohoda je záväzná. Ak medzi stranami sporu nedôjde k uzavretiu dohody o vyriešení sporu a subjekt alternatívneho riešenia sporov dospeje k záveru, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa, ukončí alternatívne riešenie sporu vydaním nezáväzného odôvodneného stanoviska. Subjekt alternatívneho riešenia sporov návrh odloží, ak nie je zrejmé, že Poskytovateľ porušil práva Užívateľa. Alternatívne riešenie sporu je bezodplatné. Subjekt alternatívneho riešenia sporov však môže od Užívateľa požadovať poplatok najviac 5 EUR vrátane DPH.
- Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (www.mhsr.sk). V prípade cezhraničného sporu má Užívateľ tiež právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu. Užívateľ má tiež právo na alternatívne riešenie prípadného sporu prostredníctvom európskej platformy riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr/main/).
- Záverečné ustanovenia
- Vzťahy medzi Poskytovateľom a Užívateľom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, riadi sa slovenským právom. Týmto nie sú dotknuté spotrebiteľské práva vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie a je možné ju uzavrieť v slovenskom jazyku.
- Ak je alebo sa stane ktorékoľvek ustanovenie zmluvy neplatné, nie je tým dotknutá platnosť ostatných ustanovení zmluvy.
- V prípade akýchkoľvek otázok, sťažností, podnetov alebo žiadostí o nápravu Užívateľ sa môže kedykoľvek obrátiť na Poskytovateľa, napríklad emailom na kontakt@inmee.sk alebo na telefónnom čísle +421 905 496240.
- Orgánom dozoru v oblasti živnostenského podnikania je Odbor živnostenského podnikania, Okresný úrad Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra (https://www.minv.sk/?okresne-urady-klientske-centra&urad=1&odbor=3, 037 / 65 49 750, 751, 752). Orgánom dozoru v oblasti ochrany osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava (www.dataprotection.gov.sk, statny.dozor@pdp.gov.sk, +421 /2 3231 3214). Orgánom dozoru v oblasti ochrany spotrebiteľa je Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava (www.soi.sk, ba@soi.sk, 02/58 27 21 72).
- Znenie VOP môže Poskytovateľ kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať. Nové VOP nadobudnú účinnosť dňom ich zverejnenia na Webovej stránke a rušia sa tým dovtedy platné VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté vaše práva a povinnosti, ktoré vznikli pred účinnosťou nových VOP.
- Vzhľadom na spôsob uzatvárania Zmluvy, Zmluva u Poskytovateľa nebude osobitne uložená a dostupná na požiadanie. VOP budú kedykoľvek dostupné na Webovej stránke.